Her finner du informasjon om Allvits innlogging, og hvordan du finner tilbake til din gamle brukerkonto.
Dette er metodene du kan bruke for å logge inn med på Allvit:
- Vipps
- Microsoft (for noen kunder)
Du finner innloggingen øverst til høyre på forsiden vår:
Da kommer du hit, og du kan velge hvilken tjeneste du vil logge inn med.
VIKTIG! Noen bedrifter må godkjenne en tjeneste for at du skal kunne bruke din Microsoft-adresse til innloggingen. Derfor anbefaler vi å velge et annet alternativ dersom din bedrift ikke er bedriftskunde hos oss, fordi mange større organisasjoner må godkjenne tjenester som Allvit før ansatte kan logge inn med Microsoft.
Nettleser husker feil innlogging
Dersom nettleseren har lagret innlogging som er feil, må du slette nettleserdata. Hvis du bruker passordtillegg i nettleseren, må du slette gammel informasjon derfra.
Hva skjer med din gamle brukerkonto på Allvit?
Hvis du tidligere har hatt brukerkonto med innloggingen Feide eller e-post/passord, kan du finne igjen din gamle brukerkonto etter at du har logget inn første gang. Du vil få mulighet til å slå sammen din gamle brukerkonto med din nye. Dette kan du gjøre ved å gjøre som beskrevet i denne artikkelen: Les om sammenslåing av brukerkontoer her.
Spør oss gjerne om ting du lurer på i chat eller send oss en e-post til support@allvit.no.